Stikk UT! lanserar stifond

Bildet viser respresentantar frå Stikkut og sparebanken som held opp ein sjekk på 500 000kr. - Klikk for stort bileteStikk UT! lanserer stifond i samarbeid med Sparebanken Møre. Stikk UT!

Stikk UT! lanserar no eit eige stifond som skal gje førstehjelp til Stikk UT!-stiane i fylket.

Midlane skal brukast på utbedring og vedlikehald av dei mest slitte stiane som har vært, eller er tenkt brukt som Stikk UT! turmål.

Det kan søkjast midlar til små tiltak som raskt kan utbedre og vedlikehalde slitasjeskader på stiar som er i bruk som Stikk UT!-turmål eller er tenkt som det. Tiltak som viser miljøhensyn vil bli prioritert (eks bruker ressurser på staden).

Det kan søkjast om midlar opp til kr 15 000.

Kven kan søke?

Lag, foreninger, stiftelser, grunneigarar, frivillige tilknytta Stikk UT!-gruppa og Stikk UT!-kontakten i kommunen kan søke. Søkjar må ha vore i kontakt med den som har ansvar for Stikk UT!-turmålet og/eller Stikk UT!-kontakten i kommunen (Ingvild Endal).

Les meir om stifondet og søknadskjema her.

Følg oss