Bli med på Heiltidskulturkonferanse

18. og 19. april inviterer Ørsta kommune i samarbeid med KLP alle som jobbar med å få til ein heiltidskultur, til konferanse i Ørsta.

Her vil du mellom anna få høyre kvifor KS, LO og Fagforbundet jobbar for ein heiltidskultur, få eit innblikk i kva forsking seier om heiltidskultur og få møte fleire kommunar og pårørande som raust deler av sine erfaringar.

Vi gler oss til to inspirerande og lærerike dagar i Ørsta. Sjekk programmet under og meld deg på!

Påmelding

FRIST UTGÅTT. Skjema gjeld kun for påmelding av ein person, skal du melde på fleire må du fylle ut skjema på nytt på vegne av denne.

Dersom du er med berre éin av dagane, spesifiser dette i kommentarfeltet i skjema under "7 Fakturaadresse og referanse".

Pris

Pris for konferansen er kr. 400,-  (overnatting og middag er ikkje inkludert i prisen). Det vert sendt faktura for konferansen i etterkant.

Deltaking på middag torsdagskveld, 18. april, med pris for middagen kr. 495 per person.

Torsdag 18. april

10.00–11.00  Registering og kaffi
11.00  Velkomen til konferansen ved kommunalsjef Audhild Mork. Opning av konferansen ved Fylkesordførar Anders Riise.
11.10  Presentasjon av arrangementkomite og konferansier Guro Bakke! Smell bong, bong! Kjapp Menti-test blant deltakarane!
11.30  Kvifor er heiltidskultur viktig for Ørsta og alle? Ordførar Per Are Sørheim og kommunedirektør Wenche Solheim.
11.45  Kvifor har ikkje KS gitt opp arbeidet for heiltidskultur i kommuene? Spesialråd Hanne Børrestuen.

12.15–13.00  Lunsj (wraps)

13.00  Vi gir oss aldri! Forbundsleder Fagforbundet, Mette Nord.
13.30  Heiltidskultur i eit historisk blikk og med ein forskars auge. FAFO ved Leif Moland
14.00  Ny heiltidsnorm frå 1. januar 2023 - kva betyr dette for folk? LO ved Julie Lødrup

14.30 Ei lita omriggingspause / Kaffi, frukt og formkake

15.00 Sofaprat - Korleis kom vi hit? Historia bak. Leia av Hildegunn Andreassen, Framlent. Personalsjef i Ørsta Idun Lee Hofset, Ida Brudevoll og Hilde Flotve Mo (banebrytarar), kommunalsjef oppvekst i Ulstein Karen Strand.

15.30  Lita omriggingspause

15.45  Slik har vi lukkast i Sandefjord!  Tone Woll Buer og Linda Max
16.30  "Mi personlege historie" pårørande-perspektivet, Nils Jarle Sætre Til topps mot Alzheimer.

Takk for idag!

19.00 Middag og dans på Ivar Aasen hotell. Det blir tapas og band!

Fredag 19. april

09.00  Kulturinnslag
09.10  Organisasjonskulturens betydning for å lukkast! Audhild Mork kommunalsjef Helse, omsorg og velferd.
09.30  Korleis har VI gjort det? Sarpsborg kommune, Barbro Kingsrød.
10.00 Kun heile stillingar i kulturskulen. Averøy kommune ved kulturleiar Jørund Enzenbach og ordførar Ingrid Rangøynes.

10.30  Ei lita pause

10.45  Trepartsamarbeidet si betydning. Karmøy kommune Marit Elin Hansen( er med digitalt).
11.15  "Valet er ditt". KLP, Siril Solberg Linde
11.45  Heiltidskultur i BPA Bjørg Røstbø
12.15  Statsforvaltaren ser at oppdraget er motteke Har Statsforvaltaren trua på at vi lukkast? Else May Botten

Kjapp Menti-test
Konferanseslutt med felles song! Konfetti!

Lunsj frå klokka 13.00

Last ned programmet her (PDF)

Arr; Ørsta kommune og KLP

Treng du overnatting?

Aktuelle overnattingsstadar:
Havila hotell Ivar Aasen, Ørsta.
Ørsta camping, Ørsta.
Rjånes ferie og konferansesenter, Ørsta.
Nipehyttene, Ørsta.
Quality hotell Ulsteinvik, Ulsteinvik.
Josygarden, Volda.
Lanternen, Herøy.